marți, 11 ianuarie 2022

M1,Tema 16-Ninge

 POZA ORIGINALA:

POZA EDITATA:


1. Am selectat poza dorita din galerie
2. Am creat un layer 
3. Pentru a umple imginea cu negru am folosit "fill" din meniul de editare apoi alegem culoarea neagra
4. Pentru a da efectul de fulgi selectam meniul din partea de sus "filter" si selectam "noise", Utilizand "amount" il vom muta pana la 150% iar apoi vom selecta "gaussian" si vom bifa casuta unde scrie "monocromatica"
5. Pentru a face fulgii folosim "gaussian blur" din meniul filter si selectam "blur more"
6. Selectam meniul "image". apoi alegem "adjusments" apoi "levels" 
7. Ca sa nu mai am poza neagra,am selectat "blend mode" apoi optiunea "screen"
8.Am mers in meniul "filter"si am selectat "motion blur" pentru a face fulgii
9.Am transformat fulgii in fulgi mai mari am mers in meniul "filter'', am selectat "pixelate'' apoi ''crystallize''
10.Am mers in meniul ''layer'' si am selectat ''merge down'' 
11.Cu layer 1 am facut opacitatea de 35%

Un comentariu: